Το κατάστημα ΙΚΕΑ Θεσσαλία μάς ξανασυστήθηκε!

456

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, εκπρόσωποι των τοπικών μέσων έζησαν από κοντά την εμπειρία του ανανεωμένου καταστήματος.

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, με στόχο να αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών, προχώρησε σε ανανέωση του καταστήματος IKEA Θεσσαλία, δίνοντας έμφαση στην αμεσότερη και πιο ευχάριστη εξυπηρέτηση των πελατών, μέσα από μία πιο ευέλικτη δομή και νέες λειτουργίες και υπηρεσίες.

Το ανανεωμένο κατάστημα παρουσιάστηκε σε εκπροσώπους των μέσων της Θεσσαλίας, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Ιουνίου.

Οι καλεσμένοι έζησαν από κοντά την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ, περιηγήθηκαν στο ανανεωμένο κατάστημα, που πλέον εκτείνεται σε μικρότερη διάταξη, 10.000 τ.μ., και διαπίστωσαν τη μεγαλύτερη ταχύτητα και ευελιξία στην διαδικασία αγορών.

Ο Εκθεσιακός Χώρος, ο οποίος αποτελεί πρώτο σταθμό στο κατάστημα, συνεχίζει να προσφέρει ιδέες στον επισκέπτη, μέσα από ολοκληρωμένα δωμάτια, προσαρμοσμένα ακόμη και στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, αλλά και έτοιμες προτάσεις διακόσμησης, ενώ η ευρεία γκάμα Ειδών Οικιακού Εξοπλισμού προσφέρει λύσεις για κάθε χώρο του σπιτιού.

Ακόμα, η εμπειρία εμπλουτίστηκε μέσα από ανανεωμένους χώρους, όπως το Κέντρο Σχεδιασμού, όπου οι επισκέπτες μπορούν, με τη βοήθεια εξειδικευμένων υπαλλήλων της ΙΚΕΑ, να σχεδιάσουν την κουζίνα ή την ντουλάπα τους, αλλά και το νέο Swedish Deli, στο οποίο φιλοξενούνται το Σουηδικό Κατάστημα Τροφίμων και το Σουηδικό Εστιατόριο.

Ο Σταύρος Καραμελίδης, Store Manager του IKEA Θεσσαλία, παρουσίασε στους καλεσμένους την ανανεωμένη διαδικασία αγορών, αναφέροντας ότι «Πλέον οι πελάτες επιλέγουν τα έπιπλα που επιθυμούν ανάμεσα σε 3.000 ετοιμοπαράδοτα, τα οποία τα παραλαμβάνουν από την Εξυπηρέτηση Πελατών, όπου υπάλληλοι της ΙΚΕΑ τα συγκεντρώνουν για εκείνους. Παράλληλα, τα έπιπλα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα, μπορούν να τα παραγγείλουν και να τα παραλάβουν από το κατάστημα ή στον χώρο τους με μία μικρή επιπλέον χρέωση, ενώ όλα τα αξεσουάρ σπιτιού είναι άμεσα διαθέσιμα».

Τέλος, όπως ανέφερε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communication Leader της IKEA «Μέσα από την ανανέωση του καταστήματος, στόχος μας είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να αντλούν απαράμιλλη έμπνευση για τον χώρο τους, πραγματοποιώντας τις αγορές τους πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα. Η ευέλικτη δομή, η ταχύτερη διαδικασία εξυπηρέτησης και οι αναδιαμορφωμένοι χώροι του Κέντρου Σχεδιασμού και του Swedish Deli, προσφέρουν την ολοκληρωμένη εμπειρία IKEA στον επισκέπτη, ο οποίος βρίσκει ό,τι ψάχνει για το σπίτι του σε μία ευχάριστη βόλτα.»

 #ikea

#zoumemazi

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here