Οι βάσεις στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Ποιες σχολές σημείωσαν άνοδο και ποιες πτώση

118

Ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης από το Υπουργείο Παιδείας τα αποτελέσματα για τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ, καθώς και τα αποτελέσματα για την εισαγωγή υποψηφίων στα Δημόσια ΙΕΚ, μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr, πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Οι βάσεις των τμημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας:

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΗΣ ΕΙΔΟΣ ΘΕΣΗΣ ΒΑΣΕΙΣ (2022) ΒΑΣΕΙΣ (2021) ΔΙΑΦΟΡΑ (Μόρια) ΔΙΑΦΟΡΑ
(%) ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 15.855 14.217 1.638 11,5%

ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 16.430 16.617 -187 -1,1%

ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 11.820 10.922 898 8,2%

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.525 9.004 521 5,8%

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.525 10.720 -1.195 -11,1%

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 10.920 10.611 309 2,9%

ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.940 10.878 -938 -8,6%

ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.305 8.879 426 4,8%

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.875 9.251 624 6,7%

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ (ΤΡΙΚΑΛΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 12.820 12.535 285 2,3%

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.145 7.969 1.176 14,8%

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 9.830

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.550 9.136 414 4,5%

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.750 8.963 787 8,8%

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.511 15.054 -543 -3,6%

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 15.740 16.367 -627 -3,8%

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 18.200 18.300 -100 -0,5%

ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 10.150 11.216 -1.066 -9,5%

ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 17.350 17.396 -46 -0,3%

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.944 7.993 951 11,9%

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΑΜΙΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.895 9.386 509 5,4%

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.766 9.283 483 5,2%

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 16.410 16.784 -374 -2,2%

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 10.540 10.086 454 4,5%

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 12.186 11.995 191 1,6%

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.325 14.816 -491 -3,3%

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 8.400 8.365 35 0,4%

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.375 15.188 -813 -5,4%

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 12.050 12.176 -126 -1,0%

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.800 9.844 -44 -0,4%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΛΑΜΙΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 12.950 11.807 1.143 9,7%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΛΑΜΙΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 8.525

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ (ΛΑΜΙΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 11.825 11.274 551 4,9%

ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 13.790 14.019 -229 -1,6%

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ (ΒΟΛΟΣ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.430 9.513 -83 -0,9%

ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.450 11.400 -1.950 -17,1%

ΦΥΣΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.525 9.329 196 2,1%

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΛΑΜΙΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.160 14.626 -466 -3,2%

ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.470 8.806 664 7,5%

Πηγή: thenewspaper.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here