Υπογράφεται η σύμβαση για τη μελέτη της παράκαμψης Γιάννουλης

795

Προβλέπεται ένας νέος και ασφαλής οδικός άξονας σε μήκος 6 χλμ.
με 3 κυκλικούς κόμβους και νέα γέφυρα στον Πηνειό

Στην μελέτη που θα οδηγήσει στην κατασκευή της παράκαμψης Γιάννουλης προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο νέος οδικός άξονας προβλέπεται να έχει συνολικό μήκος 6 χλμ., δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωρισμένης κυκλοφορίας, παράπλευρο δίκτυο, τρεις ισόπεδους κυκλικούς κόμβους για την σύνδεση με τις οδούς προς Φαλάνη , Αμπελώνα και Τύρναβο και μια νέα γέφυρα στον ποταμό Πηνειό.
«Προχωράμε το επόμενο διάστημα στην υπογραφή της σύμβασης της μελέτης που θα οδηγήσει στην κατασκευή της παράκαμψης της Γιάννουλης. Σε συνεργασία με τις υπηρεσίες μας, προχωράμε στη μελέτη ενός οδικού έργου που βελτιώνει τις συνθήκες οδικής ασφάλειας, παρακάμπτοντας τον οικισμό της Γιάννουλης» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Με συνεργασίες, ολοκληρωμένο σχέδιο και προγραμματισμό, προετοιμάζουμε την ένταξη του έργου σε πρόγραμμα χρηματοδότησης, προκειμένου να μπει σε τροχιά υλοποίησης. Με έργα ουσίας στα οποία διεισδύουν οι επιθυμίες των πολιτών αλλάζουμε και συγχρονίζουμε την εικόνα των πόλεων. Έχουμε από τα καλύτερα και ασφαλέστερα περιφερειακά οδικά δίκτυα στη χώρα και συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό να μελετάμε και να κατασκευάζουμε έργα υποδομής, που δημιουργούν θέσεις εργασίας και φέρνουν χρήμα στην πραγματική, τοπική οικονομία».
Τί προβλέπει η μελέτη
Η «Μελέτη στην ε.ο. Λάρισας – Κοζάνης. Τμήμα Λάρισα – Γιάννουλη», προϋπολογισμού μελέτης 900.000 ευρώ, οδηγεί σε νέο οδικό άξονα σύνδεσης της πόλης Λάρισας με τον οικισμό της Γιάννουλης με σκοπό την αποφόρτιση του υφιστάμενου άξονα της Ε.Ο Λάρισας -Κοζάνης αλλά και την παράκαμψη του οικισμού της Γιάννουλης, ώστε η διέλευση των διερχομένων οχημάτων, και κυρίως των βαρέων οχημάτων να γίνεται με περισσότερη ασφάλεια εκτός κατοικημένων περιοχών.
Ο νέος άξονας παράκαμψης του οικισμού, θα έχει συνολικό μήκος 6 χλμ. περίπου, από τον υφιστάμενο κόμβο επί της οδού Πάρνηθος (μεταξύ Σανδράκη-Κοζάνης-Καράγιωργα) μέχρι την συμβολή του με την υφιστάμενη οδό Γιάννουλη -Τύρναβο (μετά τη Γιάννουλη). Πρόκειται για τη μελέτη:
-κύριας αρτηρίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωρισμένης κυκλοφορίας,
-παράπλευρου δικτύου όπου απαιτηθεί,
-τριών ισόπεδων κυκλικών κόμβων για την σύνδεση του νέου άξονα με τις οδούς προς Φαλάνη , Αμπελώνα και Τύρναβο και
-μιας νέας γέφυρας στον ποταμό Πηνειό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ