Το Γυμνάσιο Αγιάς αναβαθμίζεται ενεργειακά με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

85

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός έδωσε την έγκριση για την υπογραφή της σύμβασης του έργου «Επεμβάσεις Εξοικονόμησης Ενέργειας και Εφαρμογής Τεχνολογιών ΑΠΕ στο Γυμνάσιο Αγιάς», προϋπολογισμού 636.000 ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020. Με την έγκριση, προχωρά άμεσα η υπογραφή της σχετικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αγιάς και του αναδόχου, για την έναρξη κατασκευής του έργου.
«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας επενδύει σε διαγενεακά έργα εκπαίδευσης, που αφήνουν πίσω τους μέλλον» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός. «Σε συνεργασία με το Δήμαρχο Αγιάς Αντώνη Γκουντάρα και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014- 2020 αξιοποιούμε ευρωπαϊκούς πόρους και εκσυγχρονίζουμε τις υποδομές του Γυμνασίου Αγιάς, αποδίδοντας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, ένα λειτουργικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον κτίριο. Με ολοκληρωμένο σχέδιο και στρατηγική αναβαθμίζουμε δημόσια κτίρια στην Θεσσαλία, επενδύοντας πάνω από 60 εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Η ενεργειακή αναβάθμιση του Γυμνασίου Αγιάς

Το έργο αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση του σχολικού συγκροτήματος του Γυμνασίου Αγιάς. Πρόκειται για υφιστάμενο σχολικό συγκρότημα από δύο (2) κτίρια Ενεργειακής Κατηγορίας Η, Ζ, τα οποία αναμένεται να αναβαθμιστούν σε Κατηγορία Β+, Β, με βελτίωση των ενεργειακών χαρακτηριστικών τους.

Η ενεργειακή αναβάθμιση περιλαμβάνει τις εξής παρεμβάσεις:
-Τοποθέτηση θερμομόνωσης στη στέγη του σχολικού κτηρίου.
-Τοποθέτηση θερμομόνωσης στο δώμα του γυμναστηρίου.
-Τοποθέτηση συστήματος θερμομόνωσης περιμετρικά του σχολικού κτηρίου.
-Μερική αντικατάσταση κουφωμάτων με νέα θερμοδιακοπτόμενα μεταλλικά με διπλό υαλοπίνακα.
-Εγκατάσταση δύο λεβήτων φυσικού αερίου συμπύκνωσης, inverter με αντιστάθμιση.
-Αντικατάσταση των φωτιστικών σωμάτων από φωτιστικά τύπου LED.
-Εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος
-Εισαγωγή συστήματος ενεργειακής διαχείρισης κτηρίου (BEMS).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here