Τα παράπονα στον δήμαρχο και ψηφιακά…

278

Νέες ψηφιακές δυνατότητες έχουν δημότες και επισκέπτες των περιοχών της Αγιάς, των Ευρυμενών, της Λακέρειας και της Μελιβοίας, με την υιοθέτηση από τον Δήμο Αγιάς εργαλείων σύγχρονης τεχνολογίας.

Πλέον εδώ και λίγο καιρό, όσοι κατοικούν μόνιμα, περιστασιακά, ή διέρχονται, τόσο των Δημοτικών Ενοτήτων, όσο και των Τοπικών Κοινοτήτων, μπορούν με μια απλή κίνηση μέσω του κινητού τους τηλεφώνου να ενημερώνουν τις δημοτικές υπηρεσίες για όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν στην περιοχή.

Έχουν τη δυνατότητα, δηλαδή, με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου ή και επισκεπτόμενοι οποιαδήποτε υπηρεσία (service onestop) να δηλώνουν σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους. Μέσω της εφαρμογής «Novoville» μπορούν από κάθε σημείο της Αγιάς ή των χωριών της, να δηλώνουν το πρόβλημα, να τραβούν φωτογραφία και να αναφέρουν τον τύπο του προβλήματος. Η αναφορά αυτή πηγαίνει κατ’ ευθείαν στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος, αποφεύγοντας έτσι γραφειοκρατικές διαδικασίες για όλα τα ζητήματα. Οι δε υπηρεσίες είναι υποχρεωμένες να απαντούν εντός μικρού χρονικού διαστήματος και να ενημερώνουν τον πολίτη, είτε για την επίλυση του προβλήματος που ανέφερε, είτε για τους λόγους καθυστέρησης στην επίλυσή του.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα, που μπορεί ο κάθε πολίτης να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του τηλέφωνο, είναι στη διεύθυνση www.novoville.com, ενώ η λήψη της συγκεκριμένης εφαρμογής γίνεται και απ’ ευθείας από τα κινητά τηλέφωνα, android και IOS ανάλογα με τον τύπο του τηλεφώνου.

ΑΓΙΑ (Γραφείο «Ε»)

Του Νίκου Γουργιώτη

Πηγή: eleftheria.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here