«Ουρές» στην Υπηρεσία Καθαριότητας – Πάνω από 200 τηλέφωνα κάθε μέρα στο δήμο Λάρισας

612

Φαντάζει ίσως υπερβολικό, αλλά καθημερινά η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Λαρισαίων δέχεται κατά μέσο όρο 240 αιτήματα πολιτών!

Αυτό μαρτυρούν τα στοιχεία που καταγράφονται τόσο στις τηλεφωνικές κλήσεις αιτημάτων των πολιτών προς τη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, όσο και στην ηλεκτρονική υπηρεσία κατάθεσης αιτημάτων «novoville» προς τον Δήμο Λαρισαίων, αλλά και όσα μεταφέρονται προφορικά στην Υπηρεσία Καθαριότητας, μέσω των εποπτών της και των υπαλλήλων της.

Αναλυτικότερα, πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο, 150 τηλεφωνικές κλήσεις που αφορούν αιτήματα θεμάτων καθαριότητας της πόλης, εξήντα αιτήματα μεταφέρονται προφορικά κάθε μέρα και τριάντα αιτήματα κατατίθενται στην υπηρεσία από το «novoville».

Μάλιστα παρατηρείται ότι σταδιακά αυξάνονται συνεχώς τα αιτήματα μέσω της εφαρμογής «novoville», και εκτιμάται πως αν συνεχίσουν με αυτούς τους ρυθμούς, προβλέπεται στο εγγύτερο μέλλον να αυξηθεί παράλληλα και ο μέσος όρος των αιτημάτων των πολιτών προς την υπηρεσία.

Βέβαια, υπάλληλοι της Καθαριότητας υποστηρίζουν πως οι πολίτες θα συνεχίσουν να προτιμούν την άμεση τηλεφωνική επαφή με το προσωπικό της, καθώς υπάρχει η ιδιαιτερότητα της ανάγκης άμεσης παρέμβασης σε πολλές περιπτώσεις, όπως η συλλογή συσκευών, στρωμάτων και ογκωδών απορριμμάτων από το πεζοδρόμια, κλαδιών κ.α.

Θετική για το έργο της Υπηρεσίας Καθαριότητας κρίνει τη μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Αλέξανδρος Μπατζανούλης, ο οποίος δηλώνει στην «Ε» ότι «οι πολίτες με αυτόν τον τρόπο βοηθούν το έργο της καθαριότητας στην πόλη, καθώς γίνονται τα μάτια της παντού… Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε άμεσα σε όλα τα αιτήματά τους, με στόχο να διατηρείται ένα καθαρό περιβάλλον».

Παράλληλα αναφέρει: «Το διάστημα 1-5 Απριλίου η Υπηρεσία Καθαριότητας δέχτηκε πληθώρα μηνυμάτων και ικανοποίησε ένα μεγάλο αριθμό αιτημάτων των Λαρισαίων συμπολιτών μας. Τα αιτήματα έγιναν μέσω του novoville, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, μέσω των επιστατών που επιβλέπουν καθώς και με τις αναφορές των οδηγών των απορριμματοφόρων οι οποίες πραγματοποιούνται με τη βοήθεια του συστήματος ενδοεπικοινωνίας. Τα αιτήματα αφορούσαν κυρίως: καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων, αντικατάσταση και εγκατάσταση κάδων μικροαπορριμμάτων, αντικατάσταση και εγκατάσταση κάδων γενικής ανακύκλωσης καθώς και απορριμμάτων, περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων και μπάζων από διάφορες περιοχές της Λάρισας και περισυλλογή κλαδιών.

Όλες οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν άμεσα μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας με τους επιστάτες και τους υπαλλήλους της Καθαριότητας για να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν καλύτερα και ταχύτερα οι πολίτες της πόλης μας».

Της Λένας Κισσάβου

Πηγή: eleftheria.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here