Λάρισα: Ξενάγηση στην Optima Bank που εγκαινιάζεται σήμερα

79

Η τράπεζα Optima Bank που λειτουργεί μόλις δύο χρόνια έκανε τεράστια βήματα και σήμερα εγκαινιάζει το κατάστημά της στην Λάρισα.

Το μεσημέρι οι υπεύθυνοι της τράπεζας ξενάγησαν τους δημοσιογράφους και τους ενημέρωσαν σχετικά με τις καινοτόμες υπηρεσίες τους.

Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Κυπαρίσσης και ο επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Δικτύου Καταστημάτων Δημήτρης Παπαγεωργόπουλος αλλά και πολλά στελέχη της.

Μετά το πέρας της ξενάγησης  ακολούθησε γεύμα εργασίας στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης.

Λίγα λόγια για την Optima bank

H Optima bank ιδρύθηκε στις 31 Ιουλίου 2019, με την εξαγορά της Επενδυτικής Τράπεζας Ελλάδος από τον όμιλο Βαρδινογιάννη.

 Ακολουθώντας μια νέα, διαφορετική τραπεζική φιλοσοφία, η Optima bank αποτελεί μια απλή, ευέλικτη και σύγχρονη εμπορική τράπεζα, που στοχεύει να προσφέρει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία. Οι πελάτες της Optima bank, μέσα από το μοντέλο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους, σε όλους τους τομείς της τραπεζικής και επενδυτικής δραστηριότητας. Στόχος της Optima bank είναι να δημιουργήσει ένα νέο πρότυπο, αποτελώντας “τράπεζα αναφοράς” για ολόκληρο τον κλάδο.

 Σε ποιους πελάτες απευθύνεται η Optima bank

  • Όλοι οι κλάδοι μας ενδιαφέρουν. Δεν τους ξεχωρίζουμε. Κάθε υγιής επιχείρηση που κατάφερε να επιβιώσει από την 10ετή κρίση και θέλει να αναπτυχθεί είναι εν δυνάμει πελάτης μας και στεκόμαστε δίπλα της.
  • Για τους ιδιώτες πελάτες που ενδιαφέρονται να επενδύσουν τα χρήματά τους, έχουμε τη γνώση, την εμπειρία, τα εργαλεία και τα εξειδικευμένα στελέχη να παρέχουμε υπηρεσίες επενδυτικής τραπεζικής υψηλού επιπέδου.

Η βέλτιστη τραπεζική εμπειρία – τι διαφορετικό προσφέρει η Optima bank

  • Στην Optima bank είδαμε τα πάντα από την αρχή. Στοχεύσαμε στα να μετατρέψουμε την τραπεζική συναλλαγή σε μια ευχάριστη εμπειρία! Δημιουργήσαμε μια διαφορετική τραπεζική φιλοσοφία και επενδύσαμε σε ένα διαφορετικό μοντέλο εξυπηρέτησης.
  • Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι να παρέχουμε μια αξιόπιστη τραπεζική επιλογή στους πελάτες, με απόλυτο σεβασμό στον χρόνο τους, απλές διαδικασίες, υπηρεσίες και προϊόντα που θα έχουν τις ανάγκες του πελάτη στο επίκεντρο.
  • Στην Optima bank επιλέξαμε να επενδύσουμε στην πελατοκεντρική εξυπηρέτηση που οι ίδιοι πελάτες ανέδειξαν (μέσα από έρευνες που διεξήγαμε) κάτι που οι άλλες τράπεζες λόγω των προβλημάτων της τελευταίας 10ετίας είχαν ξεχάσει, κάνοντας πράξη την αναβάθμιση της τραπεζικής εμπειρίας.
  • Σχεδιάσαμε και δημιουργήσαμε ένα σύγχρονο και φιλικό δίκτυο καταστημάτων, που σε τίποτα δεν θυμίζει τυπικό τραπεζικό κατάστημα του ανταγωνισμού.
  • Τα καταστήματα της Optima bank είναι τα πρώτα φυσικά καταστήματα χωρίς γκισέ στην Ελλάδα. Όλες οι συναλλαγές με την τράπεζα – ακόμα και οι εγχρήματες – γίνονται σε άνετα γραφεία συνεργασίας και οι συναντήσεις με πελάτες (επιχειρήσεις ή ιδιώτες) που αναζητούν επενδυτικές επιλογές ή χρηματοδοτικές λύσεις, πραγματοποιούνται σε κλειστά meeting rooms, προσφέροντας την απαραίτητη διακριτικότητα για μια διαφορετική εμπειρία στην τραπεζική εξυπηρέτηση.
  • Εγκαινιάζοντας μια νέα phygital προσέγγιση paperless εξυπηρέτησης εντάσσουμε στη λειτουργία των καταστημάτων μας ένα ευρύ φάσμα τεχνολογικών εφαρμογών που διευκολύνουν τη διάδραση μεταξύ τράπεζας – πελάτη, μειώνουν τη γραφειοκρατία, επιταχύνουν τις διαδικασίες και ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας.
  • Εντός 15’ μόλις λεπτών και με μία μόνο ηλεκτρονική υπογραφή ο πελάτης μπορεί να ξεκινήσει την τραπεζική του σχέση με άνοιγμα καταθετικού λογαριασμού, έκδοση χρεωστικής κάρτας και κωδικών e-banking στην τράπεζα.
  • Προσεγγίζοντας την τραπεζική εμπειρία από την αρχή, δημιουργήσαμε μια σύγχρονη και φιλική e-banking/mobile banking πλατφόρμα, κοινή για ιδιώτες και επιχειρήσεις, παρέχοντας στους χρήστες δυνατότητες παραμετροποίησης ανάλογα με τις ανάγκες τους. Το σύνολο της πληροφορίας εμφανίζεται στην αρχική σελίδα με zero clicks, ενώ οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
  • Αξιοποιούμε τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα προκειμένου να διασφαλίσουμε τις καλύτερες λύσεις για τους πελάτες μας
    • Συμμετέχουμε σε όλα τα προγράμματα της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (έχουμε χορηγήσει πάνω από 75 εκατ. ευρώ)
    • Συμμετέχουμε στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας στη διαδικασία αξιολόγησης επενδυτικά σχέδια άνω των 200 εκατ. ευρώ
  • Στην Optima bank λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα σχόλια και την άποψη των πελατών μας και φροντίζουμε να αναπροσαρμόζουμε τη στρατηγική προσέγγισή μας με επίκεντρο τους ίδιους. Τα πολύ υψηλά ποσοστά του δείκτη ικανοποίησης πελατών επιβεβαιώνουν ότι η προσέγγισή μας απαντά στις ανάγκες των πελατών μας, παρέχοντας πραγματικά τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία.
  • Η Optima bank διαθέτει ένα δίκτυο 27 καταστημάτων σε ολόκληρη τη χώρα. Συγκεκριμένα 21 καταστήματα στη Αττική, 3 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, 1 στην Κόρινθο, 1 στο Ηράκλειο Κρήτης και 1 στη Λάρισα.
  • Στρατηγικά έχουμε ανταγωνιστικές αποδόσεις στις καταθέσεις. Σταθερά καλύτερες από τις συστημικές τράπεζες.

 Χρηματιστηριακές υπηρεσίες

Η Optima bank είναι η μόνη ελληνική τράπεζα, στην οποία ο χρηματιστηριακός της κλάδος είναι ενσωματωμένος στην τράπεζα και όχι ανεξάρτητη εταιρία, βελτιώνοντας σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών. Η τράπεζα, διαθέτει από την ίδρυσή της ισχυρό και έμπειρο χρηματιστηριακό κλάδο, με πολλαπλές βραβεύσεις, αναγνωρισμένο για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει σε επενδυτές στις χρηματαγορές της Ελλάδας, Κύπρου, αλλά και σε όλα τα ξένα χρηματιστήρια.

  • Η Optima bank κατέχει ηγετική θέση τόσο στην αγορά των ελληνικών εταιρικών ομολόγων διαπραγματεύσιμων στο Χρηματιστήριο Αθηνών, όσο και στην αντίστοιχη αγορά των παραγώγων.
  • Το 2021 είχε μερίδιο 19,9% επί του συνολικού όγκου της αγοράς εταιρικών ομολόγων στο ΧΑΑ.
  • Πρωτιά σημείωσε στα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης και δικαιώματα προαίρεσης του δείκτη υψηλής κεφαλαιοποίησης, με μερίδιο 29,8% και 51,9% αντίστοιχα.

Οι άνθρωποι της Optima bank αλλάζουν τον τραπεζικό κλάδο κάθε μέρα προς το καλύτερο

  • Το σημαντικότερο κεφάλαιο της Optima bank, είναι οι άνθρωποί της.
  • Διαθέτοντας κορυφαία τραπεζικά στελέχη, παρέχουμε στους πελάτες μας τη βέλτιστη εξυπηρέτηση στην Ελλάδα, με ανθρώπους που είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελάτων και να τους προτείνουν τις βέλτιστες λύσεις.
  • Ο πελάτης δεν χρειάζεται να βρει τον ‘‘εξυπηρετικό υπάλληλο’’ για να μπορέσει να ολοκληρώσει τις συναλλαγές του χωρίς να ταλαιπωρηθεί. Αντίθετα, σε όλα μας τα καταστήματα παρέχουμε το ίδιο επίπεδο τραπεζικής εξυπηρέτησης. Και αυτό θεωρούμε πως είναι ένα ισχυρότατο συγκριτικό πλεονέκτημα.
  • Εκτός από την επιλογή των καλύτερων στελεχών, φροντίζουμε για τη συνεχή εξέλιξή τους, με ειδικά επιμορφωτικά προγράμματα σε σχέση ακόμα και με την παρουσία και κίνηση του πελάτη μέσα στο κατάστημα.

Διακρίσεις

  • Η Optima bank ήδη στα τρία πρώτα χρόνια λειτουργίας της έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις και βραβεία από αναγνωρισμένους εγχώριους και διεθνείς θεσμούς, μεταξύ των οποίων:
    • 2 Customer Distinction Awards από το ΕΙΕΠ ‘’Καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη’’ & ‘’Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο’’
    • Καλύτερη Χρηματιστηριακή 2020 – Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα
    • Special Mention – Excellent Communications Design, Corporate Identity, German Design Awards, 2020
    • Winner – Excellence in Brand Strategy and Creation / “Brand Design – Corporate Brand”, German Brand Awards 2021
    • 2 βραβεία στα Interior Design Awards 2021 για το design των καταστημάτων της και τον χώρο των κεντρικών της γραφείων
    • 2 βραβεία στα Mobile Excellence Awards 2022 στις κατηγορίες ‘’ Banking & Payment Services’’ και ‘’UI/UX’’
    • Βραβείο silver στα Digital Finance Awards 2022, στην κατηγορία Best Mobile App
    • Βραβείο συνεισφοράς στην ανάπτυξη αγοράς ομολόγων, από το Χρηματιστήριο Αθηνών, 2022
    • Βραβείο silver στην κατηγορία Best Use of LinkedIn for Content Marketing, στα Content Marketing Awards, 2022
    • Βραβείο bronze στην κατηγορία Best in Banking, Insurance & Financial Services για τα Optima digital banking & LinkedIn presence
    • Gold και Platinum βραβείο στις κατηγορίες ‘’Best CX In-store’’ και ‘’CX Initiatives & Practices in Customer Lifecycle’’ αντίστοιχα, στα UX | CX Awards 2022 για τη φιλοσοφία και το σχεδιασμό των καταστημάτων
    • Silver βραβείο στα Social Media Awards, στην κατηγορία Best Thought Leadership Content για την παρουσία της στο

 Βασικά οικονομικά στοιχεία

  • Υπόλοιπο καταθέσεων άνω των 2 δισ. ευρώ
  • Εκταμιεύσεις δανείων άνω των 2,5 δισ. ευρώ με σημερινά υπόλοιπα άνω των 1, 5 δισ. ευρώ
  • Εγγυητικές επιστολές άνω των 400 εκατ. ευρώ
  • Στις αρχές του 2021 ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της τράπεζας κατά 80 εκατ. ευρώ. Στην ΑΜΚ συμμετείχε η οικογένεια Βαρδινογιάννη και 27 ακόμη επενδυτές.
  • Τον Οκτώβριο του 2022 εκδόθηκε με μεγάλη επιτυχία και υπερκάλυψη Μετατρέψιμο Ομολογιακό Δάνειο (ΜΟΔ) 60 εκατ. ευρώ.
  • Συνολικά τα κεφάλαια της τράπεζας ανέρχονται στα 225 εκατ. ευρώ
  • Με προσεκτικά μελετημένο σχέδιο, οργάνωση και αυτοπεποίθηση, κατάφερε μόλις στον 2ο χρόνο λειτουργίας (Α’ εξάμηνο του 2021) της να περάσει σε οργανική κερδοφορία, ένα γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό και ταυτόχρονα εντυπωσιακό για τον σύντομο χρόνο επίτευξής του.
  • Η κερδοφορία της Optima bank για το 2021 ήταν 16,7 εκατ. ευρώ.
  • Η πρόβλεψη για το 2022 είναι κέρδη που θα υπερβούν τα 30 εκατ. ευρώ
  • Η τράπεζα έχει επενδύσει σε καταστήματα και τεχνολογίες πάνω από 20 εκατ. ευρώ από την ίδρυσή της, ενώ πλέον αριθμεί περισσότερα από 400 στελέχη
  • Ο δείκτης NPL (μη εξυπηρετούμενα δάνεια), 3 χρόνια μετά την ίδρυσή μας, είναι μηδενικός.

 Δείτε φωτογραφίες:

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here