Λάρισα: Βράβευση μαθητών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό συγγραφής άρθρου

242

Το Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας, στο πλαίσιο του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων 2019, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, διά της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων και με τον δημοσιογραφικό οργανισμό «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» διοργάνωσε διαγωνισμό συγγραφής άρθρου, έκτασης 150-200 λέξεων, που απευθυνόταν στην Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄τάξη Δημοτικού με θέμα: «Η πόλη μου η Λάρισα: χθες, σήμερα, αύριο».

Οι στόχοι του διαγωνισμού ήταν:

• Να ενεργοποιήσει τον προβληματισμό των παιδιών, ώστε να αναδείξουν θέματα που αφορούν στην πόλη μας και γενικότερα

• Να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και να τους εμφυσήσει το αίσθημα της συλλογικής ευθύνης, προκειμένου να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία ως ενεργοί πολίτες.

Η πρώτη αξιολόγηση των άρθρων έγινε από το κάθε σχολείο, ενώ η τελική αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από επιτροπή που αποτελούνταν από εκπροσώπους του Λαογραφικού Ιστορικού Μουσείου, του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και του Δημοσιογραφικού Οργανισμού «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».

Εκδήλωση Βράβευσης

Την Τρίτη 11 Ιουνίου 2019 στις 19:30 θα πραγματοποιηθεί στο Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο ειδική εκδήλωση όπου θα γίνει η βράβευση των τριών καλύτερων άρθρων. Τα παιδιά που θα βραβευτούν θα πάρουν αναμνηστικά δώρα και τα άρθρα τους θα δημοσιευθούν στην εφημερίδα Ελευθερία.

Όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές θα πάρουν έπαινο συμμετοχής.

Επίσης, θα κληρωθούν 50 δώρα για όλα τα παιδιά που θα έρθουν στην εκδήλωση βράβευσης ανεξάρτητα με το αν διακρίθηκαν ή αν συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

Η εκδήλωση θα κλείσει με παραδοσιακά ομαδικά παιχνίδια στον αύλειο χώρο του Μουσείου.

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που έλαβαν μέρος να ενημερώσουν τους μαθητές που συμμετείχαν, καθώς τα άρθρα όλων των μαθητών που συμμετείχαν θα εκτεθούν στο Μουσείο .

Στοιχεία επικοινωνίας: Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας (Γ. Γουργιώτη, πάροδος οδού Φαρσάλων)
Τηλ: 2410 239446
e-mail: limlmus@otenet.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here