Η Τεχνική Ολυμπιακή στρέφεται σε ναυτιλία και διαχείριση κόκκινων δανείων

145

Στη ναυτιλία και στη διαχείριση μη εξυπηρετούμενων δανείων στρέφεται ο όμιλος της Τεχνικής Ολυμπιακής, στις πρώτες απόπειρες της διοίκησης Στέγγου να αξιοποιήσει τα κεφάλαια ύψους 101 εκατ. ευρώ, που έχει εξασφαλίσει μετά την πώληση του συγκροτήματος του Πόρτο Καρράς και την αποπληρωμή όλων των οφειλών (τραπεζικά δάνεια και προμηθευτές).

Πιο αναλυτικά, στις αρχές Ιουλίου η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε στην απόφαση ίδρυσης δύο νέων εταιρειών στην Κύπρο, με δραστηριότητες τη ναυτιλία και τον κλάδο των μη εξυπηρετούμενων δανείων, εκτιμώντας ότι «και οι δύο τομείς παρουσιάζουν ευνοϊκές ευκαιρίες», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στις εξαμηνιαίες οικονομικές καταστάσεις της εισηγμένης.

Στόχος είναι αφενός να αποκτήσει κάποια δραστηριότητα ο όμιλος, αφετέρου να κατορθώσει να καταγράψει κέρδη μέσω της διαδικασίας μετασχηματισμού και αναδιάρθρωσής του. Οι δύο νέες εταιρείες είναι η Τ.Ο. Shipping Ltd. και η PFC Premier Finance Corporation Ltd., με την πρώτη να έχει συσταθεί ως 100% θυγατρική της T.O. International Holding Ltd., η οποία θα είναι ο κύριος «εκφραστής» των δραστηριοτήτων του ομίλου της Τεχνικής Ολυμπιακής στο άμεσο μέλλον.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η έτερη εταιρεία που θα κινηθεί στον τομέα των κόκκινων δανείων δεν έχει ακόμα συσταθεί. Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ακόμα δεν έχει αποκτηθεί κάποιο περιουσιακό στοιχείο, π.χ. πλοίο, για την άσκηση δραστηριότητας και την άντληση εσόδων.

Πάντως, καθίσταται σαφές ότι το μέλλον της Τεχνικής Ολυμπιακής θα είναι μακριά από τον κατασκευαστικό κλάδο. Μεσοπρόθεσμα, η διοίκηση Στέγγου θεωρεί ότι οι τομείς που παρουσιάζουν τις θετικότερες προοπτικές για τη δραστηριότητα της εταιρείας θα είναι ο τουρισμός, η «πράσινη» ενέργεια και η αγορά ακινήτων, όπου θα μπορούσε να τοποθετηθεί τόσο αμιγώς επενδυτικά, δηλαδή αποκτώντας ακίνητα εισοδήματος, όσο και μέσω της ανάπτυξης ακινήτων.

Στρατηγική

Ασφαλώς, οι κατασκευές δεν πρόκειται να «εξοστρακιστούν» πλήρως καθώς, όπως τονίζεται, η στρατηγική που έχει εκπονηθεί προβλέπει και την κατά περίπτωση αξιολόγηση και συμμετοχή σε συγχρηματοδοτούμενα κατασκευαστικά έργα παραχώρησης εκμετάλλευσης.  

Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι παράλληλα ο όμιλος θα συνεχίσει και θα ολοκληρώσει το δημόσιο έργο (οδικός άξονας) που έχει αναλάβει και εκτελεί στη Ρουμανία. Να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για σύμβαση της τάξεως των 18 εκατ. ευρώ.

Πηγή: kathimerini.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here